sobota, 20 września 2014

CANDY ...moje pierwsze jesienne:)

Strasznie się cieszę  a jednocześnie boję...

Chcę ogłosić swoje pierwsze Candy. Patrzę, czytam i podziwiam to co Wy kochane robicie, jak tworzycie. Jesteście wyjątkowe i naprawdę macie dar w swoich kobiecych rękach.




Tak więc, chciałabym i ja zorganizować coś dla Was:)

Zaczynamy?

Oj serducho mi mocniej bije, bo strasznie się obawiam, że nikt tu nie zaglądnie...

Do wygrania własnoręcznie zrobiony jesienny szyszkowy wianek , serduszko dekoracyjne, świeca w jesiennych barwach i zapachowa saszetka do szafy:)

Zasady zabawy takie jak zawsze:

1. Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie, to proszę zostaw komentarz po tym postem.
2. Umieść na swoim blogu banerek z informacją o Candy. Anonimki proszę o pozostawienie w komentarzu adresu e-mail.
3. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do grona obserwatorów mojego bloga:)
4. Po prostu się bawmy i cieszmy każdym dniem.


Informacja: paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.






ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE DO ZABAWY!!!

Mam nadzieję, że choć trochę sprostam Waszym wymaganiom.

Buziaki;)

54 komentarze:

  1. Hurra! Zgłaszam sie jako pierwsza. W moich dotychczasowych rozdaniach już dwa razy wylosowałam osoby z numerem 1 więc wierzę, że i mi się tak poszczęści. Wianek piękny, a ja właśnie zaczynam zmieniać domowe dekoracje z letnich na jesienne. Życzę wszystkim dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Witam serdecznie. Kto wie, może będzie to szczęśliwa jedyneczka:)

      Usuń
  2. Aniu i ja spróbuje szczęścia... i KOCHANA więcej wiary w siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Z moją wiarą kiepsko bywa... A ja życzę szczęścia:)

      Usuń
  3. Chętnie biorę udział, zamieszczam ogłoszenie u siebie i jednocześnie zachęcam do wzięcia udziału w mojej rozdawajce. Zapraszam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja spróbuję może jako Anonimek ONE / bardzo fajnie to brzmiiii/ będę mieć szczęście ;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy. elzbieta
    elzbieta48@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianuszek ;)) piszę się ;-)
    Uściski z dobrą mocą przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również z miła chęcią się zapisuję :)
    Prace przecudne
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cieplutko:) Dziękuję za miłe słówko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem i ustawiam się w kolejce...
    Aniu więcej wiary!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś walczę, walczę... Cieszę się, że weźmiesz udział w zabawie:)

      Usuń
  9. Śliczności :)
    I ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek jest przepiękny!!! Zgłaszam się z wielką przyjemnością ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja się zgłaszam :) banerek już na blogu http://babaja-aga.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe nagrody. chetnie wezme udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. I się zapisuję na Twoje candy. Właśnie u siebie wyciągnęłam dekoracje jesienne i taki cudny świecznik jaki zrobiłaś byłby cudownym uzupełnieniem tej dekoracji. Juz i się marzy u mnie na stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanse są baaardzo duże. Jeszcze wiele osób udziału nie wzięło, więc trzymam kciuki:)

      Usuń
  14. Wspaniałe dekoracje, z przyjemnością spróbuję szczęścia:) banerek na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiscie,ze znajda sie chetni...Dołaczam z przyjemnoscia do tego zacnego grona
    Pozdrawiam serdecznie

    Ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział w zabawie, fantastyczna nagroda :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też sie zapisuję, banerek na moim blogu zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam sie z przyjemnością w kolejce
    Baner już jest u mnie:)
    http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce. :)
    Niebieska świeczuszka totalnie mnie zaczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka fajna napaćkana;) Też ją lubię. Życzę powodzenia!

      Usuń
  21. Jaki cudny wianek z szyszek z radością zapisuję się do Twojej zabawy pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się wianek spodobał. Witam i zapraszam:)

      Usuń
  22. wianuszek cudo! chętnie stanę w kolejce i o niego powalczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. ustawiam się i ja w kolejce, cukierasy są przepyszne:-) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj marzy mi się wianek na drzwi taki prawdziwie jesienny jak twój! Zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kochana czy da radę powisieć, bo przyznam, że całkiem ciężki wyszedł:) Ale kto wie...

      Usuń
  25. Super, biorę udział :))
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczne ozdoby, chętnie staję w kolejce.
    banerek umieściłam u siebie na blogu.
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu witam ciepło. Podglądnęłam Twoje szydełkowanie. Normalnie cudności!

      Usuń
    2. oj, miło mi:) dziękuję:)

      Usuń
  27. Jeszcze zdążyłam!!! Jako nowa blogerka chętnie wezmę udział w takiej zabawie, może jak na początku coś wygram to mój zapał jeszcze mocniej wzrośnie i sama coś ogłoszę? :) A stroik prześliczny!!! http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i ciesze się, że u mnie spróbujesz pierwszego szczęścia. A kto wie, może dopisze. Życzę powodzenia:)

      Usuń
  28. szkoda,że na końcu kolejki staję ,ale się nie poddaję...i szczęściu szansę daję pozdrawiam banerek na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)