piątek, 8 maja 2015

Zabawa, candy, rozdawajka ... jak kto woli! ZACZYNAMY?

Witajcie kochani:)))

Chcę Wam wszystkim ogromnie podziękować, bo dostałam wiele miłych, dobrych, pozytywnych słów od Was. Wspieracie, rozumiecie, doceniacie... A to skarb nad skarby. Wiem, że się powtarzam, ale takie słowa warto powtarzać:) W końcu nasza wiara w siebie w dużym stopniu tworzy się dzięki innym ludziom.

A teraz konkrety:)))

Zapraszam Was na ZABAWĘ,  CANDY,  ROZDAWAJKĘ  jak to nazwiemy to już wolna wola. Najważniejsze, że mam dla Was PREZENT!!!!

50 ZŁ 

NA DOWOLNE ZAKUPY W SKLEPIE 

A.D. HOME WNĘTRZA

Zabawa trwa do 31 maja 2015 r.






Oczywiście zasady zawsze te same: zostawcie komentarz pod postem, umieśćcie banerek na swoim blogu i trzymajcie kciuki:)
Osoby nieposiadające bloga mogą oczywiście też brać udział tutaj lub na FB. Zostawcie komentarz i tyle:)
Nie wysyłam paczek za granicę.

Napiszcie proszę w komentarzu jakie produkty najbardziej przypadają Wam do gustu lub co byście chcieli zobaczyć, a ja będę starać się zdobyć to do sklepu.

Dodatkowo dla Wszystkich 








Przyszedł mój stempelek firmowy:)



A z nowości, to wzięłam się za próby z farbą tablicową. Pomysłów kiełkuje tyle, że ho ho:) Serduszka do pisania jeszcze lekko przyozdobione będą już niedługo w sklepiku oraz ramki z tablicą.

Lubię takie małe drobiazgi w kuchni lub przy biurku.







 ZAPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!!





63 komentarze:

  1. Aniu gratuluję podjęcia decyzji i zrobienia tego pierwszego DUŻEGO kroku...
    dziękuję za zaproszenie do rozdawajki.
    Serduszko malowane farbą tablicową wyjątkowe! na pewno dodatki z elementami tej farby będą równie ładne.

    Ściskam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maritto i jak tu nie czuć się dobrze po takich słowach? Dziekuję:)

      Usuń
  2. Aniu kochana, rzadko sie zapisuję na różne rozdawajki, ale do Ciebie po prostu NIE MOGĘ tego nie zrobić. Wszystko co robisz podoba mi się baaaardzo, więc mieć w domu - sama radość.:)
    Kibicuję Ci, kochana i trzymam kciuki za powodzenie. Serce masz pełne życzliwości dla innych, więc wierzę, że ta życzliwość do Ciebie wróci. Buziaki serdeczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko znów mam miód w serduchu:) Kochana jesteś!

      Usuń
  3. Z przyjemnością biorę udział. Trzymam kciuki, pierwszy krok w spełnianiu marzeń zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to próbować realizować swoje marzenia :)
    Ustawiam się z chęcią w kolejkę po cukierasa ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę się :) o marzenia trzeba walczyć :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny trzymam Was za słowo - bo wątpliwości wiele...

      Usuń
  6. W sklepie same piękne rzeczy. Podobają mi się kostki - domki, metalowe klatki, drewniane tablice.
    Baner zabieram tu : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że uda Ci się zrobić wymarzone zakupy:)

      Usuń
  7. Oczywista oczywistość, że i ja dołączam do zabawy! Masz tyle pięknych rzeczy w tym sklepiku...no i zapału i chęci..nic tylko czerpać od Ciebie garściami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Aniu się Twoje słowa spełniały;) Ciesze się, że bawisz się z nami :)

      Usuń
  8. Gratuluję :))
    Oczywiście dołączam do zabawy.
    A klateczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie Edytko i cieszę się, że trafiłaś tutaj:)

      Usuń
  9. Gratuluję :))
    Oczywiście dołączam do zabawy.
    A klateczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście staję w kolejce! :-))) Sklep piękny! I świetnie, że obsługujesz paczkomaty :-)) Trzymam mocno kciuki za Twój sukces :-) Najbardziej spodobał mi się komplet drewnianych tac, takich rzeczy nigdy za dużo :-))) Uściski! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga:) Tak czekałam na twoje zdanie, bo bardzo je cenię.

      Usuń
  11. Przywędrowałam z "przypomnienia" pod ostatnim postem. Bardzo sympatyczny sklepik i dużo pięknych rzeczy w nim znalazłam. Spodobały mi się najmocniej m.in. skrzyneczka na klucze, ramki, ptasia klatka, osłonki na doniczki....i właśnie to bym chciała widzieć:)
    Ach i biorę udział:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sklepik przypadł do gustu. Będę uzupełniać produkty ile się da:)

      Usuń
  12. Wspaniały sklep. Wielkie gratulacje z powodu dużego kroku! Zapisuję się na candy i chwalę u siebie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe rzeczy masz w swoim sklepie uwielbiam takie pierdolki do domu to on tworza styl domu wnetrza pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło:) Oj ja też lubię drobiazgi dlatego taki sklepik mi się marzył.

      Usuń
  14. JA!!!!! Z wywieszonym językiem przybiegłam bo mało co a by mnie zabawa ominęła - tak to jest jak internet nawali i niezłe tyły blogowe sie nawarstwią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa ciesze się, że zdążyłas. Nie mogło. Ciebie zabraknąć :) ja nie

      Usuń
  15. i ja się ustawiam w kolejce i zapraszam na candy u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sklepik:-) Z miłą chęcią staję w kolejce. Bardzo spodobały mi sie tace i tabliczki. Myslę, że szara postarzana wiklina też wpasowałaby się w klimat sklepiku:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za mądre pomysły. Musze się zebrać i sprowadzać do sklepiku.

      Usuń
  17. cudne kolory w sklepie i asortyment niezwykle ciekawy. dla mnie hitem są buteleczki w koszyku. oczywiście z wielką ochotą wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. A co mi tam. też się ustawię w kolejkę:D
    Skrzyneczki które robisz są przecudnej urody. Drewno to taki wdzięczny materiał, a wzięty w sprawne ręce staje się dziełem sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe słowa. Dziekuję:) Aż się zaczerwieniłam:)

      Usuń
  19. W sklepiku masz same cudeńka domki i drewniane serduszka z tekstem są wspaniałe ,więc i ja z chęcią dołączę do zabawy. Zabieram banerek i przesyłam moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Sklepik przepiękny szczególnie tabliczki z napisami.

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie wezme udział w zabawie bo w sklepiku można znaleźć prawdziwe perełki! z pewnością będę miała trudny wybór na co wydać to 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie zapiszę się do zabawy! Z racji tego, że rozpoczął się sezon ogródkowy, od razu w oko wpadły mi piękne podłużne skrzyneczki - już sobie je wyobrażam z różnokolorowymi kwiatami w środku ;) Wszystkie Twoje drewniane prace mają swój niepowtarzalny klimat. Są piękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się i ja :)) jest co wybierać z Twojego sklepu, wszystko mnie zachwyca :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.Zapisuje sie na Twoje candy z przyjemnoscia. Wszystko podoba mi sie bardzo trudno wybrac te jedna rzecz.Pozdrawiam serdecznie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) To świetnie, że produkty pasują. Oby kolejne nowości też:)

      Usuń
  25. Oj nie mogłabym przegapić zabawy u Ciebie! Ze sklepu podobają mi się skrzyneczki oraz pojemniki na kawę i herbatę. Banerek na blogu- pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lekką maniaczką pudełek wszelkiej maści jestem, więc ciesze się, że i Tobie pasują:)

      Usuń
  26. Ustawiam się w kolejcę i z przyjemnością wezwę udział w candy . Ze sklepu najbardziej podoba mi się szara szkatuła z napisem Home Sweet Home
    Mój blog decuangustii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O i ja staję w kolejce! Chętnie oglądam wszystko, co może mi umilić letni czas na tarasie a więc skrzynki na rośliny, lampiony itp. Powodzenia z nowymi pomysłami na zycie!

    OdpowiedzUsuń
  28. W sklepiku byłam i bardzo mi się podobają te transferowe różnego rodzaju pojemniki, skrzyneczki. Staję w kolejce . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i niech skrzyneczki polecą do Ciebie:)

      Usuń
  29. Będę trzymała kciuki za powodzenie, takie skarby na pewno znajdą nowy dom :)

    na candy zapisuje sie z wielka przyjemnością i mam taką cichą cichutka nadzieję, że szczęście usmiechnie sie do mnie.

    a gdybyś nie miała jeszcze dośc drewnianych skrzynek to zapraszam na candy do mnie :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam się w kolejce :)
    transferowe skrzyneczki są piękne!!
    pozdrawiam
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo mnie cieszy, że się podobają. Nawet pan Mąż transfery dobierał:)

      Usuń
  31. Ano ustawiam się w kolejce
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    Wszystkiego naj....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)