piątek, 20 lutego 2015

Robimy miejsce :) WYPRZEDAŻ

Witajcie kochani:)





Wiem, że wiosna jeszcze na dobre nie zawitała i nie czas na wiosenne porządki i przegląd szaf. Jednak przy okazji małych zmian i ściąganiu wszystkiego z półek, wyciąganiu z szafek okazało się, że wiele, a to wiele przedmiotów poupychałam w kąt. A to już nie pasują do obecnego wystroju, a to zmieniła mi się wizja półeczki lub zwyczajnie nie mam już gdzie tego postawić.

Przyznam się, że Pan Mąż ręce załamał, bo zawsze muszę coś nowego, choćby małego ściągnąć do domu... No i narobiło się bałaganu;/ 

Czas więc na zrobienie czystek i oddanie drobiazgów w dobre ręce.

Zainteresowani?

Zdjęcia niestety dość słabe, bo już było ciemno i ponuro. W środku dnia niestety jestem poza domem i nie ma szans na dzienną sesję.

Wszystkie przedmioty będą w zakładce  WYPRZEDAŻE


 A tu tylko kilka drobiazgów na zachętę:)







Wszystkie przedmiot (sporo się ich nazbierało na początek) TUTAJ



 ZAPRASZAM!!!!!





1 komentarz:

  1. Witaj Kochana, taka wyprzedaż to dobry pomysł, tylko co zrobić kiedy kocha się te wszystkie bibeloty:)
    ja się bardzo szybko przyzwyczajam i szkoda mi ich...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)