środa, 10 czerwca 2015

W męskim stylu...

Trochę mnie tu nie było. Czas uciekł mi między palcami i dosłownie maj i część czerwca nie wiem, kiedy minęły. Tempo ponad miarę. 
Dziecię moje już po Komunii Św., szczęśliwe, wymodlone, uskrzydlone:)
Mama za to ze wrzodami żołądka:) 

Jednak mimo wielu zajęć dokoptowałam sobie jeszcze kilka. 
Dostałam ostatnio ciekawe zamówienie. Pierwsze w moim życiu - zamówienie dla 40 -letniego faceta:) Pełna cyferka mu stuknie i jego znajoma wymyśliła spakowanie 40 piersiówek w męskie pudło:)
Przyznam się, że długo nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Mierzyłam te buteleczki, liczyłam, składałam, by znaleźć odpowiednich rozmiarów drewnianą skrzynię. Wreszcie znalazłam. A wtedy usiadłam i pustka w głowie. Nie może być biel, nie może być decoupage, bo za kolorowy i zbyt kobiecy. Wytyczne były konkretne - coś dla faceta na wiekowym rozdrożu (dosłownie tak to ujęto;). Bez udziwnień, bez przesady, bez ... No właśnie! Co tu zrobić jak jest tak wiele słowa "bez...". Myślałam o oklejeniu gazetą, ale wymiękłam.

Dlatego poszłam w totalną prostotę. Brąz i delikatne transfery. Powiem, że przejrzałam milion wzorów chyba i nie znalazłam tego co miałam w głowie. Nie szkodzi... Tym razem wykorzystałam mapę i kilka skromnych detali. 

 Teraz Was chwilkę pomęczę:)

















Trochę wirów mi zabrakło do środka, no i nie mogę pokazać Wam tych 40 sztuk flaszeczek, bo posiadaczką nie jestem. Mam nadzieje, że męskie ego wykaże choć odrobinę uznania:)

Na biurku suszą się skrzyneczki ślubne:) Więc już niedługo będę mogla wreszcie Wam coś pokazać.


Dziękuję kochane za wiele ciepłych, budujących słów. Blog dzięki Wam to ostatnimi czasy moja mała ucieczka:)


20 komentarzy:

  1. Pomysłowo wybrnęłaś z tego trudnego zadania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dałaś radę! Temat męski nie jest łatwy do ogarnięcia, ale dałaś rade! A czas? oj tak ucieka, a najbardziej martwię się, że kiedy się ocknę będzie ta smutna jesień...
    Ale nic to, głowa do góry:) a i zwolnij trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jeszcze wciągajmy słońce:) Może się naładujemy. Wolę "babskie" wersje:)

      Usuń
  3. Aniu dałaś radę! Temat męski nie jest łatwy do ogarnięcia, ale dałaś rade! A czas? oj tak ucieka, a najbardziej martwię się, że kiedy się ocknę będzie ta smutna jesień...
    Ale nic to, głowa do góry:) a i zwolnij trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, że sam pomysł jest rewelacyjny jak dla mnie, ale to 40 piersiówek różnych alkoholi, tak?
    natomiast skrzynia wyszła już mistrzowsko. idealny męski klimat, lekki vintage, surowość i prostota. jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. A w środku ma się znaleźć niestety 40 małych "gorzkich żołądkowych" fe..

      Usuń
  5. O matko! To też bym miała kłopot...:(
    Facetowi? O rany...ciężki temat, zwłaszcza,jak się nie zna. Jeden lubi sport, drugi historię, a trzeci ryby...
    O rany! Ale się spisałaś! Wyszło super! :)
    Jedyne, co mnie zmartwiło, to te 40 buteleczek...jakoś niewesoło to o facetach świadczy...Ja mam dość radykalne poglądy w tej kwestii.
    Trzymaj się, Kochana Aniu. Buziaki serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Dorotko i raczej za szczęśliwa bym nie była jakby mi Pan Mąż potem z tym świętował:)

      Usuń
  6. Skrzynka jest niesamowita, będzie świetną pamiątką dla jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bo z facetami to zawsze jest problem ;p
    Świetna skrzynia,bardzo lubię takie przedmioty :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja:)
    A te 40 piersiówek to może być rumu:) Skrzynia pod pachę i w drogę /nową drogę/

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no świetne! :) I wcale nie chodzi tu o piersiówki, ale Twoją pracę włożoną w skrzynkę :)
    SUPEROWA! Podziwiam i się zachwycam :)
    Miłego dnia dla Ciebie! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się spodobała -męski temat jednak jest w tym wypadku mi obcy:)

      Usuń
  10. Prawdziwie męska skrzynia! Genialnie Ci wyszła Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że lepiej tego wymyślić nie mogłaś. Skrzynia jest piękna w swej surowej prostocie i jestem przekonana, że facet na wiekowym rozdrożu to doceni :-)) Trzymam kciuki za wszystkie Twoje pomysły, niechaj teraz będzie ciut spokojniej, byś mogła nacieszyć się latem. Uściski :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)