wtorek, 16 czerwca 2015

Moje domowisko:)

Buziaki kochani:)

Te pojedyncze słoneczne dni dały mi trochę energii i zapału. Ranki są dalej bolesne, bo mam wrażenie, że wcale nie śpię i budzę się równie zmęczona. Za to słońce i ciepło zawsze mnie podnosi na duchu.
Weekend był bogaty w prace na budowie, a dla mnie w ogrodzie. Wreszcie zapala się światełko w tunelu i prace ruszają. Musze się z Wam podzielić kilkoma miłymi wieściami. Pan od szaf przybył, pomierzył, podpowiedział, doradził i kilka kątów domku niedługo się zapełni. Pan od kuchni niestety zawiódł i się nie pojawił, ale opcja rezerwowa już jest. Więc trzymam kciuki za kolejne pomiary. W czwartek jedziemy specjalnie do Św. Katarzyny na spotkanie z kafelkarzem i ustalamy szczegóły łazienkowo podłogowe:)))

I jak tu się nie cieszyć, gdy zaczyna się etap realnego tworzenia swojego kącika życiowego:) Długo na to czekaliśmy. Jakoś los płatał nam figle i odwlekał wszystko w czasie. Może tym razem niepowodzenie i smutki nas ominą...

Ach nie narzekam! Mam tyle wiary, no bo jak to ? Musi wreszcie być dobrze:)))




 Tarasowe ujęcia - powymieniałam kwiaty, bo wiosenne poprzekwitały. Tras jest przy domu moich rodziców. Kolejnym trudnym etapem będzie zostawienie mamy samej i wyemigrowanie do naszego domku. Ale ten czas musi nadejść.







A miało być skrzyneczkowo:) 
Ściskam Was mocno. Buziaki

i Zapraszam do sklepiku. Kilka nowości czeka;)





19 komentarzy:

  1. Oj, Aniu, ależ to pięknie już wygląda...:)
    Będzie dom jak z bajki. :) Pewnie nie możesz się już doczekać? Zazdroszczę Ci tej przestrzeni i trawnika, bo u mnie wąsko i ciasno niestety. Ale na swoim zawsze cieszy. :)
    Pozdrawiam cieplutko. :) Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko strasznie juz mnie męczy to czekanie. Oj mam tam sporo terenu i jest co robić.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie stojaczki drabinki na kwiaty lub zioła :)
    Piękne kwieciste widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomecze męża, by takie zrobił,to Ci podeślę :)

      Usuń
  4. Ale pięknie i kolorowo jest u Ciebie. Zachwycająco! Czytając twojego posta miałam wrażenie, że to moje słowa, nam los też płata różne figle, zawsze pod górkę! Ale niedawno przeczytałam mądre słowa i podnoszą na duchu - Nie narzekaj, że masz pod górkę gdy idziesz na szczyt. I tego się trzymajmy :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu coś jest w tych słowach. Muszę wkuc je sobie głęboko i powtarzać. Pocieszam się tym,że po chwilach złych musi zaswiecic słońce ;) Tego i Tobie życzę :)

      Usuń
  5. Jak to wszystko pięknie wygląda!!! Uroczo Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to Ewuś. A my tam jeszcze nie mieszkamy:) Liczę,ze później będzie jeszcze więcej kwiatów i zieleni.

      Usuń
  6. Uroczo zagospodarowana przestrzeń :) Kwiaty i drabina na zioła dają kolor i zapach...ach w końcu to lato!
    Ściskam serdecznie :) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeszcze słońca nam brakuje i te nasze ogrodowe progi cieszyłyby jeszcze bardziej.

      Usuń
  7. Domowisko urocze...Jak pięknie zakwitły Ci kwiaty...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie ogrodu bez wielokolorowych kwiatów:)

      Usuń
  8. Domowisko urocze...Jak pięknie zakwitły Ci kwiaty...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie jest u Ciebie, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Cieszę się, że moje skromne progi się podobają:)

      Usuń
  10. Jak miło widzieć u Ciebie tyle pozytywnej energii! :-)) Bardzo się cieszę, że humor dopisuje, mimo tych trudnych poranków i nawału pracy :-) I życzę oczywiście powodzenia w urządzaniu, to trudny, ale jakże przyjemny etap, prawda? Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć fachowców godnych zaufania.. jak to się dzieje, że jest ich tak mało? Miłego tygodnia, uściski! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzanie daje mi ogromnie dużo radości:) I faktycznie dodaje takiego dobrego kopa, że czekam na kolejne dni, by móc coś zrobić u siebie.

      Usuń
  11. Pięknie!! pozytywnie, energia! Miło się tutaj pije kawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)