czwartek, 28 maja 2015

Jak jedna kobietka doprowadziła mnie do płaczu i cudne prezenty:)

Oj tak tak kochani. Mam to szczęście w ostatnim czasie, że spotykam... no właśnie:) Spotykam ... wspaniałe osoby. Jest taka kochana kobietka przez którą ostatnio buczałam jak szalona. Buczałam ze wzruszenia i takiego miłego wewnętrznego szczęścia:) Mogłabym powiedzieć śmiało, że się nie znamy:) A jednocześnie mam wrażenie, jakbyśmy latami się widywały.
Blogowe osóbki... są wyjątkowe, niesamowite, z pasją w sobie, ciepłe i otwarte.




Aga z Różanej Ławeczki zawsze wesprze mnie mądrym i  wręcz wcelowanym do sytuacji i do mnie słowem. Pierwsza osoba, która spontanicznie i tak zwyczajnie napisała do mnie po śmierci Taty... I tak nam to zostało:) Aguś dziękuję za okazane mi serducho.

A teraz dodatkowo zasypała mnie i moje dziewczynki cudnymi prezentami. Darami od serca, niesamowitymi, specjalnie dopasowanymi do każdej osóbki. Gdy rozpakowywałyśmy paczkę - niespodziankę łzy mi ciekły po polikach. Bo ... bo to niesamowite, że ktoś nieznany, z daleka myśli i chce nam sprawić radość, że jest to gest naturalny, czysty. Muszę się przyznać, że ja to z tych wrażliwych, płaczliwych. Łatwo się wzruszam, przeżywam. W dniu otrzymania paczki miałam taki trudny dzień, kiedy lekko nadłamuje się nasza wiara w ludzi. I Aga sprawiła, że wzruszona, rozczulona i jakoś rozdygotana w środku buczałam i buczałam. Dodatkowo widok twarzyczek moich dziewczyn - niesamowite skupienie, ciekawość, radość, zainteresowanie i wymiana słów "Mamo, mamuń patrz a tu jest napisane Zuzia! O a to w moim kolorze. Mamuś ja zabieram i stawiam w swoim pokoju, tylko nie ruszaj!"

Zobaczcie sami... Drewniane, postarzane literki i przewspaniały Anioł Stróż dla Natalki - prezent z okazji Komunii Św. Aga to bardzo zdolna dziewczyna. Z takim zapałem i takim wielkim serduchem, ze ogarnąć tego nie mogę. 

Jestem wdzięczna losowi, że spotkałam Ci na mojej drodze:)


Aga zawsze zachwyca mnie dbałością o każdy szczegół. Przedmioty są wykonane wspaniale a dodatkowo piękne zapakowane i pachnące. Ten urok dawnych paczek, gdzie trzeba się napracować, by dostać się do środka jest tym, co uwielbiam!



 



 Literki...







I wspaniały Anioł Stróż





Powiem Wam jeszcze, że (tfu, tfu... nie zapeszam) w tym naszym blogowym świecie spotkałam jeszcze wiele wyjątkowych osób. Aż trudno uwierzyć, że jest tyle cudownych kobiet z wielkim serduchem. 
Ewa (Shabby Shop) - DZIĘKUJĘ!!!
Klaudyna ( Karmelowa Kraina) - DZIĘKUJĘ!!!

Czasem tak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy i dać mu nowa nadzieję. Mi naprawdę wystarczy zwykły, proty gest... 
Dziękuję. 

A w kolejnym poście kolejne cudne prezenty i przedmioty, których stałam się szczęśliwą właścicielką:)
Zapraszam już niedługo;)







15 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się :) bardzo pozytywnie nastrajajacy post:)
    prezenty - niespodzianki są przepiękne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty!
    To bardzo miłe,że na swojej drodze spotykamy osoby życzliwe i bezinteresowne a tym bardziej kiedy tak na prawdę są to obce osoby tak na prawdę obce,których nie widziało się na oczy! To jest wspaniałe w tym naszym blogowym świecie,że poznajemy wspaniałe osoby a czasem nawet pokrewne dusze,które zawsze nas wesprzą i na które możemy liczyć jeśli taka potrzeba przyjdzie-sama się o tym przekonałam :)
    Uściski kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj coś mi się tam za dużo słówek napisało ;p

      Usuń
    2. :) Ale dobrych słówek:) Dziekuję przeogromnie!!!;)

      Usuń
  3. Oj, prezenty CUDNE! Aga jest jedna jedyna i niepowtarzalna. Kobieta z wielką pasją! :)
    Fajnie, że takie kobitki są. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upominki piękne, a dar z serca bardzo szlachetny :)
    Oby, jak najwięcej takich osób.
    Ściskam serdecznie, M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podczas blogowania również odkryłam, że wokół mnie są nie tylko zawistni zazdrośnicy!!! Cieszę się razem z Tobą.

    udanego weekendu, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oby tych pozytywnych ludzików było więcej!

      Usuń
  6. Ale cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, pięknie napisane! Jak to dobrze, że są jeszcze wokół nas ludzie, którzy się o nas troszczą i potrafią wzruszyć, prawda? Upominki przepiękne, ale myślę tak samo jak Ty, że sam gest jest jeszcze piękniejszy. Wzruszaj się, ale i uśmiechaj jak najczęściej :-) Mocno trzymam za Ciebie kciuki. Uściski :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)