czwartek, 1 października 2015

Jesienne inspiracje i "ja" w maleńkiej formie

Witajcie kochani:)

Dziś rano po raz pierwszy skrobałam szyby samochodowe. Normalnie -1 C nas dopadło. Więc szykuje się chyba już przeglądanie zimowej szafy i wyciąganie ciepłych kurtek, szalików czy czapek. Ja zaopatrzyłam się wczoraj w ciepłe sweterki "za pupę", bo jako zmarzluch muszę być opatulona z każdej strony:)

Aby jednak rozgrzać te jesienne chłody zapraszam Was do podróży po Jesiennych Inspiracjach przygotowanych przez Olę z Home on the Hill w Przewodniku Jesiennych Inspiracji.

Nie ukrywam, że uwielbiam oglądać piękne aranżacje, dopracowane  zdjęcia. Zawsze wchłaniam ten urok z nich płynący. Do tego dziewczyny pokazały kilka ciekawych pomysłów do wykonania samodzielnie, można poczytać ciekawe "opowieści" (np. Paulinki z Zielenie...).

I aby nie było, to pochwalę się Wam, że i produkty z mojego Sklepu A.D. HOME WNĘTRZA też się tam znalazły. Nie zdawałam sobie sprawy jak miło wypatrzeć swój dzban, pojemnik na przyprawy, czy inne drobiazgi, które wykonałam sama lub stoją na półkach czekając na Was:) 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba i oprawa i klimat i proponowane dodatki.
Mam też cichą nadzieję, że będziecie zaglądać do mojego sklepiku i pozostawiać po sobie ślad. 

Wiem, że zachowuje się jak małe dziecko, bo cieszę się ogromnie, gdy ktoś składa zamówienie. Pakowanie to jak uroczystość:) Zawsze z niepokojem czekam, czy paczka dotarła, czy wszystko jest w porządku...

Liczę na Was kochani. Liczę na to, że pomożecie mi uwierzyć w siebie i rozpromienić moje dni.

Z góry wszystkim ogromnie dziękuję - Agnieszce z Różanej Ławeczki, że ciągle jest gdzieś blisko mnie, choć dzieli nas tyle kilometrów, Agnieszce z Happy Place i już Borówki:) - za optymizm, który mi przesyła w każdej rozmowie i  za wiarę większa niż mam ja sama, Kasi - mojej kuzynce, która też niestety jest daleko, za słowa otuchy, kopniaki mentalne w tyłek i impuls do działania:)

Dziewczyny jesteście KOCHANE i bardzo, bardzo Wam dziękuję, że potraficie sprowadzić człowieka na dobre tory:)

A na koniec dziękuję mojemu wytrwałemu mężowi, co już chyba ma uszy czerwone od mojego gadania, wie jakimi słowami go przywitam a dalej trwa dzielnie i jak to mówi "czekaj cierpliwie":)

Ściskam Was mocno i udanego dnia Wam życzę!!!! :)






7 komentarzy:

  1. Piękny przewodnik!
    Moje gratulacje Aniu :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzięła tworzysz, oj coś czuje, że będę tu częściej :) P.S Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) I ogromnie się cieszę, że zostaniesz ze mną na dłużej:)

      Usuń
  3. Aniu Kochana! :-) Dzieło Twoich rąk prezentuje się znakomicie :-) gratuluję obecności w tak zacnym przewodniku :-)) I ja dziękuję Ci za miłe słowa, fajnie jest się tak powspierać i powymieniać dobrą energią w wirtualnym świecie :-) Z całych sił trzymam za Ciebie kciuki i zapraszam na pogaduchy, niezależnie od nastroju :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)