niedziela, 14 grudnia 2014

Szybki przegląd bombkowy nr 1

Witam Was mocniutko i ściskam wszystkich razem i każdego po kolei:)

Dziękuję, za każde nowe odwiedzinki i komentarze. Dodają skrzydeł.

Dziś szybki przegląd bombek styropianowych. Trochę czas mnie goni, bo znajoma zamówiła 15 bombek. Fantastycznie, że ktoś chce moje wyroby podarować innym w prezencie. Problem jedynie w tym, że dowiedziałam się o tym w piątek i mają być "na już". Dla mnie to kilka nocek roboty, niestety... Ale i tak się cieszę. Satysfakcja murowana. 

Kilka bombek wcześniejszych. Takie moje testowanie różnych sposobów i zwyczajnie samonauka.











Wszystkie pokrywam lakierem jachtowym i naprawdę sprawia on, że kolor pięknie "wychodzi" na zewnątrz:)

Lecę do roboty. Buziaki:)

2 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam. Ania:)